FANDOM

Com juntar-se a la Spam Task Force

Estem sempre buscant nous, actius, enginyosos i amistosos usuaris, que demostressin que tenen interès a ajudar la comunitat Wikia de forma més àmplia. I la millor manera de fer-ho és simplement embolicar-se! Ocasionalment, algú amb una història establerta a Wikia i que va mostrar que està disposat i capaç d'ajudar serà convidat a juntar-se a l'equip de voluntaris. Actualment, per juntar-te a la Spam Task Force, has de ser convidat. Aquell que ha estat observat estar embolicat serà seleccionat quan siguin necessaris nous voluntaris.

"D'acord… però què significa això? Com faig per participar? Per on començo?"

Hi ha moltes maneres per ajudar l'equip i tornar-te un VSTF valuós:

  • Ajudant l'equip actual, informant spam o vandalisme a la VSTF Wiki o als canals CVN de Wikia.
  • Revertint vandalisme. Has de respectar la política local (és a dir, sense guerres d'edició), i comunicar els administradors locals en wikis actius o els VSTF per a wikis inactius.
  • Entén que això no és un joc. És un treball tediós, i és important tenir aquesta mentalitat i entendre que tractar-ho com un joc és prejudicial per a la nostra causa. Has de ser amistós amb la comunitat, no obstant això en fer reversions o en desfer spam o vandalisme, no has de mostrar cap emoció i has d'evitar l'ús d'emoció o frustració en els teus resums d'edició.
  • Has de ser bo en un equip i coŀlaborador! T'afegiràs en l'equip si ets útil i amistós amb l'equip VSTF i la comunitat Wikia, si mantens una mentalitat professional i a més casual. Recorda que aquest és un paper voluntari, la qual cosa significa que la qualitat val més que la quantitat.